1. Приєднатися до цього Договору на запропонованих Виконавцем умовах.
2. До моменту замовлення Послуг отримати повну інформацію про медичні послуги, які надаються Виконавцем.
3. Узгодити з Виконавцем орієнтовану вартість Послуг шляхом підписання Плану лікування.
4. Отримати Послуги належної якості.
5. Отримувати достовірну та повну інформацію про стан свого здоров’я, у тому числі ознайомлюватись з відповідними медичними документами, що стосуються його здоров’я, які зберігаються у Виконавця.
6. Отримувати достовірну та повну інформацію про протипоказання, можливі ускладнення та ризики (в тому числі для життя та здоров’я), прогноз можливого розвитку захворювання при наданні Послуг.
7. Вибрати метод лікування відповідно до рекомендацій лікуючого лікаря, якщо лікарем визначено кілька варіантів плану лікування, попередньо ознайомившись із результатами обстеження, діагнозом, методами лікування, пов’язаним з ними ризиком, перевагами й недоліками різних планів лікування, можливими ускладненнями.
8. Вимагати заміни лікуючого лікаря (за наявності у Виконавця інших лікарів відповідної кваліфікації).
9. При зміні в процесі лікування Плану лікування та попередньої орієнтованої вартості Послуг Пацієнт вправі на свій вибір: погодитись з новим /додатковим Планом лікування та узгодити його вартість; відмовитися від запропонованих змін; розірвати Договір та провести розрахунки за фактично надані Послуги.
10. На таємницю про стан свого здоров’я, факт звернення за медичною допомогою, діагноз, а також про відомості, одержані при його медичному обстеженні.
11. На усунення недоліків наданої Послуги протягом гарантійного строку.
12. Звернутися до Виконавця з пропозиціями, заявами, відгуками тощо щодо наданих Послуг.
13. Відмовитись від отримання Послуги (частини Послуги) в будь-який момент дії Договору, попередньо сплативши всі фактично надані на момент відмови Послуги.
1. Вносити зміни до цього Договору, а також до переліку Послуг, змінювати ціну кожної Послуги до моменту її надання Пацієнту.
2. Проводити акції, надавати знижки та додаткові пільги на Послуги.
3. Отримувати оплату за надані Послуги в порядку, передбаченому цим Договором.
4. Обробляти персональні дані та іншу інформацію про Пацієнта відповідно до вимог законодавства України про захист персональних даних.
5. В разі необхідності, за попереднім погодженням з Пацієнтом, вносити зміни в План лікування.
6. У разі виникнення невідкладних станів, непередбачуваних ситуацій чи ускладнень під час проведення медичних втручань – самостійно визначати обсяг всіх необхідних та можливих заходів з їх усунення.
7. Надати неповну інформацію про стан здоров’я Пацієнта, обмежити можливість його ознайомлення з окремими медичними документами у разі, якщо інформація про захворювання Пацієнта може погіршити стан його здоров’я або зашкодити процесу лікування.
8. Здійснювати аудіозапис телефонних розмов з Пацієнтом.
9. Вести фото та/або відео фіксацію процесу надання Послуг та в подальшому використовувати знеособлені результати такої фіксації в рекламних, маркетингових, навчальних та інших цілях, що не суперечать законодавству України.
10. Перенести візит у випадку непередбаченої відсутності лікаря або за можливості призначити іншого лікаря для проведення лікування за згодою Пацієнта.
11. В разі запізнення Пацієнта в односторонньому порядку змінити строк надання Послуг або відмінити надання таких Послуг.
12. Скеровувати Пацієнта до інших профільних медичних спеціалістів, в тому числі до іншого закладу охорони здоров’я, з метою уточнення діагнозу та вибору оптимального плану лікування.
13. Не починати (або призупинити) надання Послуг у випадках:
13.1 відмови Пацієнта від підписання інформованих згод, заповнення анамнезу (анкети здоров’я);
13.2 при виникненні заборгованості у Пацієнта з оплати Послуг (до моменту повного погашення такої заборгованості);
13.3 виявлення у Пацієнта під час обстеження захворювання (патології), лікування якого не можливе лікарями Виконавця через ліцензійні обмеження, кваліфікацію медичного персоналу або технічну оснащеність або при відмові Пацієнта від лікування такої патології, якщо це унеможливлює надання Послуг за Планом лікування;
13.4 перебування Пацієнта у стані алкогольного або наркотичного сп’яніння або в іншому хворобливому стані, що перешкоджає наданню якісних Послуг;
13.5. неприбуття Пацієнтом у встановлені дату та час для отримання відповідних Послуг.
13.6. Відмовити в будь-який момент у наданні Послуг (за умови, що така відмова не загрожуватиме життю Пацієнта) в наступних випадках:
13.6.1 надання Пацієнтом неповних та /або недостовірних даних про свою особу та/ або стан свого здоров’я;
13.6.2 наявність медичних протипоказань до проходження лікування методами, які були визначені Сторонами;
13.6.3 відмови Пацієнта пройти необхідні для проведення подальшого лікування обстеження;
13.6.4 у разі якщо Пацієнт наполягає на використанні лікарських засобів чи застосуванні методів діагностики та лікування, що не дозволені до застосування на території України;
13.6.5 недотримання Пацієнтом встановлених лікуючим лікарем приписів або графіку лікування;
13.6.6 порушення Пацієнтом Правил перебування та обслуговування пацієнтів.